31 d’agost del 2010

100

Aquest es el missatge que fa cent en aquest blog, que es el vostre. Han estat uns quants mesos on he volgut compartir amb vosaltres, els que sigui que m’esteu veient o m’heu vist algun cop, la que es per a mi la millor música del moment, o, al menys, la que a mi més m’agrada. Espero que us agradi i que em seguiu veient, espero els vostres comentaris amb ànsia delitosa.

Vull aprofitar el moment per a donar-li les gràcies a un blogger que m’està seguint gairebé des del començament, tot i la seva (ínfima) dificultat amb l’idioma (li demano disculpes per això, no es culpa meva que vivim en aquesta caòtica Torre de Babel que és el nostre món). Moitas grazas, R! Agarde o seu apoio sempre!

Ens continuem veient per aquí, nois, compartint amb tots vosaltres el que realment mou el món i ens dona l’alegria de viure: la música, sempre la música. I, alerta! Cordeu-vos bé els cinturons! Ens espera un Setembre mogudet! Visca!


1 comentari:

  1. Felicidades! Y no te preocupes que te voy entendiendo todo. Te sigo.

    ResponElimina