25 d’octubre del 2011

The Greatest



Diana Ross treuarà nou disc aquest proper 7 de Novembre. Es tracta de The Greatests un (com no?) nou recopil.latori amb els quaranta-quatre més grans èxits de la cantant americana de soul i R&B de tota la seva carrera musical, incloent els seus hits amb The Supremes, Marvin Gaye, Lionel Richie, Michael Jackson, Rod Stewart o el Ray Charles. Res nou sota el Cel.

Aquests son el 44 temes:

Disc: 1

I'm Coming Out
Muscles
Ain't no Mountain High Enough
Why do Fools fall in Love
If we hold on Together
Love Child (with The Supremes)
Remember Me
When you tell me that you love Me
Chain Reaction
Touch me in the Morning
It's my House
The Boss
Last Time I saw Him
My Old Piano
Love Hangover
Work that Body
Endless Love (with Lionel Richie)
Baby Love (The Supremes )
Ease On down the Road #1 (with Michael Jackson)
Stop, Look, Listen (To your Heart) (with Marvin Gaye)
Come See about Me (The Supremes)
Reach Out and Touch (Somebody's Hand)

Disc: 2

Upside Down
Stop! In the Name of Love (The Supremes)
I'm still Waiting
Surrender
One Shining Moment
Theme from Mahogany (do you know where you're going to)
Reflections (with The Supremes)
No One gets the Prize
You are Everything (with Marvin Gaye)
The Happening (The Supremes)
I'm gonna make you love Me (with The Supremes and The Temptations)
You can't hurry Love (The Supremes)
It's my Turn
Big Bad Love (with Ray Charles)
DoobeDood'nDoobe, DoobeDood'nDoobe, DoobeDood'nDoo
Where did our Love Go (The Supremes)
Not over you Yet
Take me Higher
You keep me Hangin' On (The Supremes)
I've got a crush on You (with Rod Stewart)
Lovin', Livin' and Givin'
What a Wonderful World

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada